عضویت

۵ اردیبهشت ,۱۴۰۳

(تغییر زبان)

{main_header}

۵ اردیبهشت ,۱۴۰۳

۵ اردیبهشت ,۱۴۰۳

صدور پروانه ساختمانی

به منظور تسهیل و تسریع ارایه خدمات به شرکت های فناور عضو پارک در حوزه اراضی، صدور پروانه ساختمانی در پارک علم وفناوری ایرانیان بدون دریافت هزینه و در سریع ترین زمان ممکن توسط واحد صدور پروانه ساختمانی منطقه ویژه اقتصادی سرزمین ایرانیان صادر میشود.

همچنین به منظور اهمیت سیمای شهری پارک و لزوم همراهی با شرکت های فناور در حوزه طراحی ، اجرا وساخت ساختمانی های آن ها در پارک کمیته تحت عنوان ” کمیته فنی و معماری” پیش بینی گردیده است تا در مسیر صدور پروانه ساختمانی همراه و یاری رسان شرکت های فناور باشد.

اعضا کمیته فنی و معماری شامل 5 نفر می باشد:

  • رئیس کمیته
  • کارشناس متخصص رشته معماری و شهرسازی
  • کارشناس متخصص رشته سازه و عمران
  • کارشناس متخصص حوزه تاسیسات برق و مکانیک
  • دبیر کمیته

جلسات کمیته فنی و معماری:

جلسه اول:

در جلسه اول کمیته فنی و معماری مشاور طراح نسبت به معرفی شرکت کارفرما ( شرکت فناور) میپردازد. و پس از ارایه برنامه فیزیکی و لکه گذاری پلان ها سراغ ارایه 2 طرح حجمی و کانسپت حجمی از ساختمان میشود و این موضوع در جلسه مورد بحث و بررسی قرار میگیرد

جلسه دوم:

در جلسه دوم کمیته پس از تایید شدن ایده حجمی ساختمان وارد پلان های مبله شده معماری رفته و این موضوع در جلسه بحث و بررسی میشود.

جلسه سوم:

در جلسه سوم کمیته معماری اصلاحات معماری لازم و همچنین نقشه های سازه و در صورت لزوم نقشه های تاسیسات ارایه میشود و در کمیته بحث و بررسی میشود پس ازاین جلسه صرفا تبادل فایل و نقشه در دستور کار قرار میگرد و تا نهایی شدن نقشه ها این پروسه ادامه خواهد داشت.

در نهایت پکیج کامل نقشه ها شامل معماری، سازه، تاسیسات برق و مکانیک برای صدور پروانه به واحد شهرسازی سرزمین ایرانیان ارسال میشود.