عضویت

۴ اردیبهشت ,۱۴۰۳

(تغییر زبان)

{main_header}

۴ اردیبهشت ,۱۴۰۳

۴ اردیبهشت ,۱۴۰۳

امکانات شهری و منطقه ای​

برای متخصصین و پرسنل شاغل در پارک علم وفناوری ایرانیان، گزینه‌های متعددی جهت اقامت در مناطق و نواحی مسکونی اطراف پارک وجود دارد. شهر پرند و امکانات پیشرفته اقامتی سرزمین ایرانیان با فاصله بسیار اندک نسبت به پارک و دارا بودن امکانات مناسب اقامتی و شرایط آب و هوایی مناسب، در حال حاضر پذیرای بخشی از این جمعیت هستند. وجود شهر جدید پرند به عنوان یکی از مراکز اصلی ایجاد مسکن مهر و ساخت و تحویل تعداد زیادی از این واحدها در سالهای اخیر به متقاضیان، زمینه تامین مسکن ارزان را برای بخشی از این جمعیت فراهم آورده است. همچنین دهکده های اقامتی متنوعی که در تم های متفاوت در سرزمین ایرانیان طراحی شده، امکان اسکان کارکنان شرکتها در فاصله بسیار نزدیک (کمتر از یک کیلومتر) را فراهم نموده است.

از سوی دیگر وجود سه جاده دسترسی مناسب به تهران و فاصله 35 کیلومتری پارک تا ابتدای شهر تهران، اقامت در غرب، جنوب و جنوب غربی شهر تهران را به عنوان گزینه مناسب دیگری برای شاغلین در پارک مطرح نموده است.

مترو شهر جدید پرند

دانشگاه آزاد اسلامی پرند

شهرک های صنعتی متعدد

مراکز تفریحی و گردشگری سرزمین ایرانیان ( کارتینگ، سوارکاری، گلف، فرمول وان و ....)

مراکز اقامتی ( پرند و دهکده اقامتی کارکنان سرزمین ایرانیان)

امکانات زیر ساختی و تاسیساتی

پارک علم و فناوری ایرانیان با پشتیبانی سرزمین ایرانیان توانسته است زیر ساخت های بسیار مناسب فنی را برای شرکت های عضو تأمین نماید. در همین راستا پارک علم و فناوری ایرانیان توانسته است توافقات لازم را برای اختصاص بیش از 15 مگاوات انرژی برق از سرزمین ایرانیان کسب نماید.

 

   

پارک علم و فناوری ایرانیان با رای زنی ها و جلسات متعدد تخصصی و مشاوره فنی پیش بینی لازم برای تأمین آب مورد نیاز صنایعی همچون صنایع داروسازی، فناوری های زیستی و نانو فناوری قادر است تا نیاز این فناوری ها و به تبع ان دیگر صنایع و شرکت های مستقر در این پارک علم و فناوری را تأمین نماید.

امکانات منطقه ای

براي متخصصين و پرسنل شاغل در پارك علم وفناوري ایرانیان، گزينه‌هاي متعددي جهت اقامت در مناطق و نواحي مسكوني اطراف پارك وجود دارد. شهر پرند و امکانات پیشرفه اقامتی سرزمین ایرانیان با فاصله بسيار اندك نسبت به پارك و دارا بودن امكانات مناسب اقامتي و شرايط آب و هوايي مناسب، در حال حاضر پذيراي بخشي از اين جمعيت هستند. وجود شهر جديد پرند به عنوان يكي از مراكز اصلي ايجاد مسكن مهر و ساخت و تحويل تعداد زيادي از اين واحدها در سالهاي اخیر به متقاضيان، زمينه تامين مسكن ارزان را براي بخشي از اين جمعيت فراهم آورده است. همچنین دهکده های اقامتی متنوعی که در تم های متفاوت در سرزمین ایرانیان طراحی شده، امکان اسکان کارکنان شرکتها در فاصله بسیار نزدیک (کمتر از یک کیلومتر) را فراهم نموده است.
از سوي ديگر وجود سه جاده دسترسي مناسب به تهران و فاصله 35 كيلومتري پارك تا ابتداي شهر تهران، اقامت در غرب، جنوب و جنوب غربی شهر تهران را به عنوان گزينه مناسب ديگري براي شاغلين در پارك مطرح نموده است.

نواحی و شهركهای صنعتی:

+ شهرك صنعتي پرند
+ شهرك صنعتي کاوه
+ شهرک صنعتی نصیر آباد
+ شهرک صنعتی شمس آباد
+ شهرک صنعتی مامونیه
+ ناحیه صنعتی پرندک