عضویت

۴ اردیبهشت ,۱۴۰۳

(تغییر زبان)

{main_header}

۴ اردیبهشت ,۱۴۰۳

۴ اردیبهشت ,۱۴۰۳

بهره برداری از ساختمان شرکت آزمون صنعت آروین در پارک علم و فناوری ایرانیان

مدیرعامل شرکت آزمون صنعت آروین از پیشرفت ۸۵ درصدی پروژه ساختمان این شرکت در پارک علم و فناوری ایرانیان خبر داد و گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته این ساختمان در تیرماه سال ۱۴۰۱ مورد بهره برداری قرار می گیرد. 

مهندس علی معصومی اظهار کرد: با توجه به محدودیت فضای شرکت در حال حاضر، ساخت و بهره برداری فضای تحقیقاتی در پارک ایرانیان از اولیت های شرکت بوده است. همچنین امکان بهره مندی از مزایای استقرار در پارک از قبیل ۲۰ سال معافیت مالیاتی و استفاده از معافیت های گمرکی منطقه ویژه اقتصادی زرندیه از دیگر دلایل اجرای پروژه در سریع ترین زمان بیان گردید.
وی خاطر نشان کرد: علی رغم مشکلات موجود شرکت های دانش بنیان در سالهای اخیر از قبیل پاندمی کرونا و افزایش هزینه های ساخت، ساختمان شرکت در زمینی به مساحت ۱۰۹۰ متر مربع و زیر بنای ۱۵۲۶ متر مربع در تیر ماه سال ۱۴۰۱ به بهره برداری خواهد رسید و واحد R&D شرکت در این ساختمان مستقر می گردد.

به گزارش واحد ارتباطات و امور بین الملل پارک علم و فناوری ایرانیان، شرکت دانش بنیان آزمون صنعت آروین در صنعت خودرو و بهینه سازی مصرف انرژی فعالیت دارد و به عنوان اولین مجموعه عضو، ساختمان تحقیق و توسعه خود را در اراضی پارک به بهره بردانی می رساند.

اشتراک گذاری: