عضویت

۴ اردیبهشت ,۱۴۰۳

(تغییر زبان)

{main_header}

۴ اردیبهشت ,۱۴۰۳

۴ اردیبهشت ,۱۴۰۳

بازدید دکتر خیرالدین، معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم از پارک علم و فناوری ایرانیان

به گزارش واحدارتباطات و امور بین الملل پارک علم و فناوری ایرانیان، دکتر علی خیرالدین معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم به همراه دکتر بهنام طالبی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی امور فناوری وزارت علوم روز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ از پارک علم و فناوری ایرانیان بازدید نمودند.

 

 

 

در ابتدای این بازدید مهندس جلیلی رئیس پارک توضیحاتی درباره پیشرفت عملیات عمرانی پارک و همچنین ساخت و بهره برداری ساختمان تحقیقاتی شرکت های عضو پارک بیان نمودند. پس از آن گزارش عملکرد شتابدهنده حوزه امنیت غذایی و شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر ایجاد شده توسط پارک با حضور مدیران این دو مجوعه ارائه گردید.

 

در ادامه پس از بازدید از اراضی پارک علم و فناوری ایرانیان و ناحیه نوآوری پرند دکتر خیرالدین ضمن ابراز خوشحالی از پیشرفت های چشمگیر پارک علم و فناوری ایرانیان به عنوان تنها پارک خصوصی کشور در حوزه عمرانی بر لزوم حضور این پارک در شوراها و کمیته های فناوری وزارت علوم تاکید نمودند.

 

 

همچنین مقررگردید با همکاری پارک علم و فناوری ایرانیان، اقدامات مقدماتی جهت راه اندازی پردیس فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند، به منظور استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت‌ها و توانایی‌های موجود در دانشگاه و واحدهای پژوهشی و توسعه فضای نوآوری، کارآفرینی و هدایت نتایج طرح‌های پژوهشی، پایان‌نامه‌ها و فعالیت‌های علمی به سوی تجاری‌سازی صورت پذیرد.

 

اشتراک گذاری: